onsdag 31 oktober 2012

Idag smäller det

Polarn o pyret släpper den andra kollektionen jag faktiskt gillat!
Jag är inget större fan av just po.p och kan inte se storheten i deras plagg (kanske har jag missat något, kanske inte...?)
Men här är iallafall mina favoriter från samarbetet med Finsta;
T-shirt vitHuvjacka röd
Trosor rödaKalsonger röda
Tillsammans med Finsta, en av Europas främsta streetkonstnärer, har vi tagit fram en serie tuffa och djungelinspirerade plagg för de lite äldre barnen i storlek 122-152. Upplagan är begränsad så passa på när kollektionen släpps! 

Hänger du på låset?
Tack för att just du tittade in ♥♥

1 kommentar:

  1. jag hade hängt på låsen OM de hade funnit i mina barns strl eller iaf i vincents strl men de fanns de ju såklart INTE
    men fastnade för mkt av den kollektionen när ja kika på förhandsvisningen av den =)

    SvaraRadera

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com