onsdag 31 oktober 2012

Förbereda tårtor

Idag ha jag förberedit lite sockerkaksbottnar som ska bli två års tårtor. Vi kommer fira vid två tillfällen så jag gör två uppsättningar och fryser in. Jag hoppas det kommer fungera att ta ut dem ur frysen kvällen innan.
Jag använde för första gången en silikonform, vad lätt det var att få ut kakan från den! Jag är helt klart imponerad då jag inte bakar så ofta.

Rosa enkel botten.

Lite roligare topp i form av ett slott.
Resultatet får ni se sen såklart!
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com