lördag 18 augusti 2012

Nerbäddad

Idag vaknade jag med sprängande huvudvärk vilket inte alls ingick i dagsplanerna. Än så länge har jag bara tagit mig till toaletten samt dörröppningen för en nypa frisk luft. Jag hade aldrig huvudvärk innan jag blev mamma, har hört talas om fler som fått migrän efter att de fått barn kanske är det något som striggas ifång? Som tur är så bjuder inte dagen på stekhetta vilket gör det hela lite bättre. Annars så råder det cravings på hög nivå här...Räkor, smörgåstårta från maxi (den enda jag äter), pesto från den lokala italienaren och rökt ost. Jag älskar rökt ost! Om tillståndet blir till det bättre kanske det är vad jag borde inhandla till aftonen. Med vindruvor såklart. När jag får orken tillbaka så skulle elementen behöva få sig en omgång. Helt klart.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com