lördag 1 augusti 2009

Barnvakt

Så fick Pride vara över för i år och kärleken och jag tog bilen tillbaka till min hemstad för att sitta barnvakt åt min M´s lilla flicka.
Hon var lite ledsen först, men det gick över när hon sovit lite. Då åt vi lite mat sedan gav vi oss ut på en promenad, myggen var fruktansvärda ute på "landet", innen i stan fanns det inga alls men här lämnade de stora bölder efter sig trots att man var heltäckt med kläder. Vi promenderade i närmare två timmar och söta M sov gott hela tiden. När vi kom hem laddade vi om med lite mer mat och sedan stoppade vi in oss i bilen och åkte till pizzerian.
Sen satt vi i soffan, myste med M och tittade på tv.
Sen var det sovdags, efter många om och men somnade hon utmattad i mitt knä och ett stenhårt grepp om min kärleks hand.
Vi åkte hem framåt ett på natten och tuppade i säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com