lördag 18 augusti 2012

När jag förlorar mig

Jag kan förlora mig i timmar genom att sitta och titta på gamla youtube klipp.Har jag väl börjat så kan jag nästan inte sluta. Jag drömmer mig bort till svunna tider och minnen varesig de är bra eller dåliga och jag är så innerligt tacksam över att det finns fins minnen. Att jag fick vara med om både Roskilde, Hultsfred, Arvika och P&L. Att jag fick ha min partyperiod i livet precis innan jag stadgade mig. Jag kan längta tillbaka till den tiden så mycket ibland. Men det viktigaste är i slutändan att jag fick ha den för den betydde så mycket. Det bästa av allt är att jag fann min bästa vän i hela världen under denna period och hon är ovärderlig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com