fredag 17 augusti 2012

När grannarna kommer för nära

Vi var väl mddvetna redan när vi flyttade in att det var rejäl insyn i ett av rummen. Detta tänkte vi redan från början lösa med någon snygg fönsterfilm. Men då vi upptäckt att grannen tvärs över gatan gärna stannar upp och verkligen stirrar in så såg jag problemet som akut och begav mig till bauhause. Där fanns en rad olika rullar att välja mellan och de kostade mellan 99:- -169:-/rulle. Döm om min förvåning när det bara räckte till ett litet fönster. Men men jag tror det blir bra swn när gardiner, blommor och lampa kommer på plats!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com