fredag 17 augusti 2012

Inläggen består av krummelurer

Igår kunde jag som sagt inte publicera några inlägg och då jag just nu bara har tillgång till nätet via mobilen fick jag erfara någon mindre bra. De inlägg jag skrev igår och som sparades då de inte gick att publicera består idag bara av en massa tecken. Mycket jobb för inget med andra ord :-P
Igår lyckades vi allafall flytta en buske,en väldans massa jobb men nu hoppas vi på att den överlever. Den gör sig väldigt bra i hörnet i vilket fall som helst;


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com