fredag 4 februari 2011

Äntligen fredag!

Idag har tiden sprungit förbi men vi gick upp redan klockan halv sju för att skjutsa min Kärlek till jobbet, efter det åkte vi till mormor och morfar. Skönt ibland med lite avlastning då jag kan äta ifred. Bara en sån sak liksom!
När vi kom hem tog jag mig en timmes powerwalk följt av fyra minuter plankan! Shiit vad jag börjar bli bra på den, målet är att klara sex minuter om dagen. Kanske ska tillägga att jag naturligtvis inte står fyra minuter på raken utan 30 sek åt gången!
Sen åkte vi och handlade lite kvällsföda, det blev keso, färska championer, rädisor och avokado. Mums!! 
Jag ligger fortfarande på 74,5 kg. Lovely!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com