tisdag 14 februari 2012

Vip kväll hos Lindex

"Träffa Pamela och Nina från Sofis mode som berättar om vårens trender och stylar dig direkt i butiken!
Max Factors makeupartister finns på plats och hjälper dig lägga vårens snyggaste make!
Vi ger dig 25% rabatt på butikens hela sortiment och alla som handlar under kvällen får ett Max Effect Mini Nail Polish från Max Factor och senaste numret av Sofis mode. Dessutom lottar vi i varje butik ut en vårgarderob, värd 2 500 kr* och en helårsprenumeration på Sofis mode till en lycklig vinnare!
Vi bjuder på läskande dryck från Vitamin Well och något sött att äta, samt musik från kvällens DJ-duo!

Örebro: 28 februari, Köpmangatan 12, kl 18.00–20.00
Stockholm: 29 februari, Sergels Torg 14, kl 18.00–20.00
Malmö: 1 mars, Södergatan 30, kl 18.00–20.00Anmälan gäller för dig och en vän. Först till kvarn! "

Anmälan görs här;
http://www.aftonbladet.se/ab/sofismodeklubb/lindex
Tack för att just du tittade in ♥♥

1 kommentar:

  1. Hej!Glad Valentin!Ja tack-anmäler mig härmed till mode/vipkvällen 29.2 på lindex sergel.Tar medmig en väninna.hälsningar Kristina.mail :Kristina.jorle@telia.com

    SvaraRadera

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com