torsdag 1 november 2012

Mailade om det saknade godset

Jag mailde Jollyroom om amningskudden som saknades vid leveransen och de bad om ursäkt och skulle genast skicka den! Snabbt svar kändes som bra service, nu ska jag bara vänta och se när den dyker upp...
106679_1.jpg
Svart amningskudde med vita stjärnor
Förresten så passade jag på att fråga Jollyroom på mässan vad skillnaden mellan stor och liten amningskudde. Jag fick bra svar trots att det var svårt att koncentrera sig bland allt ljud och alla armbågar ;-)
Jag bestämde mig för en stor.
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com