tisdag 30 oktober 2012

I paketet från Jollyroom

I paketet låg en bilbarnstol från Jollyroom som vi beställde för 499:- (ord pris 1295:-)
Nu är det minst två år kvar tills tjejen kommer börja använda en sådan stol, men vi tänkte att det var lika bra att passa på och nu har vi plats att förvara den i kartongen tills dess!
Bilbarnstol från Britax
Vi köpte även ett pussel i 3D för 49:- (ord pris 109:-) att ge i julklapp eller födelsedagspresent till tjejen;
3D pussel med nallepuh
Leveransen var snabb och smidig...MEN var är amningskudden jag beställde och betalade??
Tack för att just du tittade in ♥♥

1 kommentar:

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com