fredag 15 februari 2013

Du tänker väl ta napp bebisen??

Något annat är otänkbart ;-)
Skämt å sido, vår tjej vägrade ta napp. Så fort vi satte in den fick hon någon slags rynka mellan ögonen, tittade på oss som att vi inte var riktigt kloka och sen flög nappen ut som ett skott! Vi blev ganska frustrerade över detta ett tag då ingenting dög att trösta med förutom nappflaskan (och man kan ju inte "tröstäta" hela hela tiden för det resulterade bara i kräkor).
Sen har det såklart varit ganska skönt att hon inte använt napp då hon blivit äldre och nu är det såklart superskönt att slippa ta fighten om att vänja bort den.
Svartvit ask att gömma saker i
Detta har resulterat i att vi har ett helt gäng oanvända nappar här hemma av alla de slag. 
Alla förpackade nappar är vinster eller nappar jag fått gratis via webbsidor eller i goodiebags.
De utan förpackning är kvar efter tjejen (de är oanvända men kommer självklart att dras i innan vi ger dem till bebisen OM vi ens skulle använda dem).

Nappar av alla de slag från MAM, Nuk, Avent, Lundmyr of sweden, Esska, Wubbanub och  Tommee tippee
Återstår att se om något kommer falla i smaken, jag återkommer på den punkten!
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com