onsdag 10 april 2013

Bvc och gratis tamponger

Idag var vi på vårat tredje bvc besök, mini har gått om sin födelsevikt men hon har inte gått om tjejens födelsevikt- det är alltså inte konstigt att vi tycker att hon är så mini!
Vi passade på att gå igenom ett par affärer för att se om vi skulle hitta någon hyffsat billig vårjacka till tjejen (vi har förvisso den rosa molo, men den är i stl 104 och vi skulle behöva en lite mindre). Just nu har hon en rosa från polarn & pyret i stl 92 och den är på snäppet för liten. Vi hittade ingen, det var ganska urplockat i storlekar och färger, eller så kanske det inte kommit in så mycket.
Hemma hann jag inte med så mycket idag, lyckades plocka ihop det jag rensat just nu, men jag hade tänkt att jag skulle hinna med att börja rensa i förrådet. Det finns säkert massor där som jag skulle kunna slänga!
Mannen hann iallafall med att byta däck på bil nr två så nu slipper vi tänka på det.


Det kom även ett paket tamponger från R.E.D.D free / Tampons for free. Den här gången är det Oriptan som är samarbetspartner och ser till att vi får hem en snygg tampongbox - helt gratis! Oriptan är även en av deras helårspartners. Med i utskicket fanns även en liten duscholja från Sebamed. Glöm inte att anmäla er hos R.E:D:D Free om ni också vill få hem gratis tamponger direkt i brevlådan!
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com