måndag 2 april 2012

Vårt polarn fynd (nästan gratis)

Tänkte berätta hur vi kunde köpa en sprillans ny polarn och pyret jacka för 50:-
Vi köpte ett presentkort genom en deal jag tipsade om här på sidan. Man fick ett presentkort värt 500:- för 199:- på Vingåkers factory outlet. Min sambo (som är en mycket mer aktiv facebookare än vad jag är) brukar lägga ut värvningslänkar till deals på sin facebook och därmed hade han fått ihop en värvningspott på 150:-. Vi behövde alltså bara lägga till 50:- för att köpa presentkortet värt 500:-
När vi sedan skulle köpa jackan (som vi sett att de hade innan vi köpte dealen) så visade det sig att de hade fri frakt inför julen!
Jackan kostade 499:- i deras webbshop och när vi fick hem jackan satt det en "riktig" prislapp på den som visade 699:-. Ett fynd med andra ord!
SKALJACKA BABY
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com