lördag 27 oktober 2012

Lite tankar om gravidkilon

Jag har haft som något slags mål långt innan jag ens blev gravid att jag skulle röra på mig mer den här gången. Det har i ärlighetens namn gått sådär.
Men jag har lyckats tagit mig några varv runt spåret, fast knappast i den utsträckning jag hade önskat. Det där med att simma minst en gång i veckan har också gått sådär lagom bra.
Sen så blir jag irriterad på vikthetsen som  etsat sig in i mitt huvud. Jag vet ju att jag inte äter mer än innan, jag vet ju att jag inte moffar en massa godis  och fikabröd och jag vet ju att de där kilona försvinner tillslut. Men ändå när folk ständigt frågar om ens vikt när man är gravid så kan man ju inte låta bli att tänka på det.
Hur känner ni inför viktuppgång i samband med graviditet?

Runda i spåret med vagnen, här pausar tjejen och kollar in skogen en stund.
Tack för att just du tittade in ♥♥

1 kommentar:

  1. Första gången jag gick jag upp alldeles för mycket så andra gåmgen tänkte jag mer på att INTE äta för två ;)

    SvaraRadera

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com