fredag 26 oktober 2012

Nu har vi bara ett skal kvar

Utifrån hallen ser det nu ut såhär, dörren har flyttats lite åt vänster.
Där skynkena hänger har det varit dörröppningar, den vänstra till klädkammaren och den högra till badrummet.
Dörren flyttad en bit.

Väggen mellan klädkammren och badrummet är borta.

Kakel och gips har plockats ner.

Toalettstolen har hamnat mitt i dörröppningen.

Allt utom golv och rör är borta. Ser ni att de fuskat och använt annat kakel under badkaret? Det turkosa kaklet som man tidigare såg ovanför badkaret satt inte heller bakom utan där var det bara målat.

Så blev rummet lite större. Nu är det bara för rörmokaren att komma och börja jobba!

Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com