onsdag 13 februari 2013

Mera reafynd

Jag såg på ett forum att Rusta körde 75% rea på alla sina julprylar (detta var i början på januari) så jag begav mig dit en dag för att fynda lite och kom hem med detta;
40 pack juletiketter för 2,50:-/st
3 olika julpyssel för 10:-/st
Tärnljus 2,50:-
Luciakrona 7:-
Stor vaxduk 14:-
Julstjärna ca 10:-
Paketsnören 7:-/st
Batteridrivna blockljus 39:-
Små julgranskulor i rosa och lila 7:-

Rolig julgransdekoration för 7:-/st
De kommer nog inte hamna i granen utan kommer nog att finna sin plats här hemma mer permanent.

Tack för att just du tittade in ♥♥

1 kommentar:

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com