torsdag 14 februari 2013

Faderskap och förvärkar

Det är låg aktivitet här nu. Det har att göra med att jag natten mot onsdagen började få förvärkar igen. De höll i sig så gott som hela dagen. Trots det så åkte vi och storhandlade hela familjen på förmiddagen, inget smart drag då magen var stenhård större delen av tiden och bebisen tröck sig så mycket nedåt att jag hade svårt att gå. När vi kom hem var tanken att vila innan vi skulle till familjerätten för att skriva på faderskapspapperna. Det fann jag ingen ro till.
När vi kom hem från detta äventyr var jag så slut så jag däckade i sängen efter tio minuter. Sen vaknade jag till jordens hosta som hållit mig vaken hela natten och nu ligger jag fortfarande i sängen, med dunderförkylning och feber. Det går verkligen inte bra för mig... Så snälla bebis, stanna en stund till i magen så jag orkar med detta.

1 kommentar:

  1. Nu är tävlingen om ett presentkort hos puss.se avslutad och en vinnare
    är utsedd, kika in och se om det var du: http://emssan.blogspot.se/2013/02/vinnare-av-presentkort-hos-pussse.html

    Delta gärna i mina andra tävlingar, har precis lagt upp en ny! :)
    http://emssan.blogspot.se/search/label/P%C3%A5g%C3%A5ende%20t%C3%A4vlingar

    SvaraRadera

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com