tisdag 26 februari 2013

Tecken på att det närmar sig

Här händer inte så mycket på dagarna just nu. Men jag börjar tänka att jag verkligen förträngt att jag snart ska föda barn igen. Jag har liksom inte lagt så mycket fokus på det och snarare skjutit det åt sidan. Många i min omgivning har också fått barn här i krokarna och för de flesta har det handlat om deras första barn vilket gjort att det tagit lite större plats på något sätt.
Men så kommer jag på det rätt som det är, att det är 10 dagar kvar till BF nu men blir det som med tjejen så är det dubbelt så lång tid kvar. Jag kan bli lite frustrerad när "alla andra" får sina barn både i vecka 37 och 38 medan jag fick gå till vecka 42 förra gången. När jag tänker på det känns det hopplöst. 
Jag har två nätter i rad nu haft ganska mycket förvärkar, jag ser det inte som ett löfte om att det är något på gång utan snarare så ser jag det som att det kanske kommer hända något som jag inte är beredd på!

Min fina tjej beundrar sina flätor framför spegeln.

Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com