fredag 25 februari 2011

Fullbokad vecka

Den här veckan har varit full av aktivitet. Den har bl.a bestått av ett besök på jobbet, prästen var här, en gammal kollega kom på besök för att träffa tjejen (och mig såklart), jag fick hjälp att fixa håret ( för en frisör är det stora problem med att låta någon annan göra det då man kan bäst själv...fast det är svårt på sig själv!), hela familjen fick sina hår trimmade inför dopet, jag fick i gengäld hjälp att sätta upp taket i lilla badrummet, en av mina bästa vänner var på besök i trakten så hon tittade in ett par timmar och ett par gamla kompisar som inte träffat tjejen kom på en fika (det gäller att passa på innan hon blivit jättestor!).
Dessutom har jag haft min andra ensamma vecka så jag har fått stå för nattningen och vet ni jag har klarat det riktigt bra den här gången! Runt nio har jag fått henne i säng och så har hon vaknat för lite mat vid sex snåret, sedan somnat om för att vakna framåt tio. LYX!
Första ensamma veckan var katastrof då jag inte varit den som nattat tidigare. Varje gång jag lade ner henne i sängen slog hon upp ögonen,det blev nattning i babysittern den veckan! Så jag åkte och köpte Brios vyssan lull tassar, vilket nog var det bästa jag gjort!

Bilden är tagen från barndesign

Så idag blir en vilodag för mig och tjejen. Vi ska bara vara hemma och mysa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com