onsdag 27 februari 2013

Vilken vacker dag

Idag är det sådär underbart fint vårväder som gör att jag bara vill sitta ute i solen! Detta är varför vi flyttade till hus. Det bara måste vara så!
Mina förvärkar fortsätter att härja nattetid så jag har ganska svårt att få ordentligt med sömn, men det får helt enkelt gå ändå. Jag har till och med dragit en sväng med dammsugaren idag medan sambon målade lite fler dörrkarmar och tjejen var på förskolan en stund. Hon har inte varit där på två och en halv vecka pga våra sjukdommar så det var verkligen en glad tjej jag lämnade imorse!


För snart en månad sedan beställde jag lite Nova star kläder på rean hos en webbutik, pengarna drogs från mitt konto dagen efter men sen så har det inte hänt mer. Idag mailade jag till företaget och frågade om de brukade ha så långa leveranstider, fick till svar att de naturligtvis inte brukade det och att de inte visste vad som hänt. Tråkigt då jag antagligen inte kommer få kläderna jag sett fram emot, för de är säkert sålda till någon annan vid det här laget, men det återstår att se! Annars får jag väl se det som att jag sparade lite på det hela :-)
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com