onsdag 27 februari 2013

Tragisk tv

Fy så tragiskt det är just nu på tv. Jag sitter och ser på tunnelbanan. Där går de fram till ett par med barnvagn som de fått tips om att de står och injicerar. Så fruktansvärt att se ett par med en liten bebis som står och håller på med droger öppet. Stackars stackars barn.
Hemskt att växa upp på det sättet utan att någon ingriper och ser vad som händer.
Jag ska gå in och pussa lite extra på min älskling innan jag går och lägger mig ikväll.
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com