måndag 25 februari 2013

Tagit tag i tjejens rum

Jag har sakta men säkert börjat ta tag i tjejens rum nu. Hon hade ett så fint rum i vår lägenhet, men som jag berättat tidigare så ser vi inte det här huset som något vi kommer bli gamla i och därför har vi valt att inreda golv och väggar efter vad "den stora massan" skulle gilla. Stundtals känns det så tråkigt och jag har redan fått för mig att tapetsera bort de ljusa väggarna flera gånger, men jag har låtit bli. Nu ska jag äntligen börja piffa istället så det känns bra och funktionellt.
Först ut är denna sänghimmel att pryda väggen vid sängen med;

Svart sänghimmel och rosa ballerinaskor

Kändes mer ombonat på en gång och jag ser fram imot att fortsätta sätta upp tavlor och ordna!
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com