söndag 24 februari 2013

Fyndat Villervalla

På en av våra lokala barnbutiker fyndade jag ett fint set Villervalla till tjejen bestående av en röd fleecetröja i stl 110 samt ett par vindbyxor/lekbyxor i stl 104. Det var 50% och jag betalade ca 220:- för båda.
Jag har inte testat några plagg från Villervalla sedan tjejen var bebis och hon hade en sparkdräk som kändes felkonstruerad, så detta ska bli spännande! Tyvärr så kommer det dröja ett tag då detta hamnar i växalådan ett tag.
Röd fleece med stjärnor samt vindbyxor från Villervalla.
Brukar ni köpa Villervalla?
Tack för att just du tittade in ♥♥

1 kommentar:

  1. Mitt barnbarn har väldigt mycket kläder från Viller valla. Tycker det är jättefina kläder och har bara positivt att säga om märket. Hoppas ni blir nöjda, Ha det gott!

    SvaraRadera

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com