söndag 24 februari 2013

Jag tog mig till utställningen

Sen i höstas har jag velat gå på en viss utställning. Jag tänkte att jag skulle ha all tid i världen att gå på den när jag gick hem på gravidpenning i januari. Så blev det ju inte riktigt eftersom jag har varit sjuk hela hela tiden och nästa helg stänger utställningen jag sett fram mot att se. Så idag bestämde jag mig för att pallra mig iväg trots att jag hostar och snörvlar! Det blev en väldigt kort visit på museet för det var galet mycket folk och jag svettades som en gris. Men nu har jag sett den och det var ju det jag ville, känner jag mig piggare senare i veckan eller nästa helg så ska jag nog gå igen för att verkligen läsa och titta ordentligt!


Tack för att just du tittade in ♥♥

1 kommentar:

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com