lördag 23 februari 2013

Inga babykläder!!!

Jag gjorde en mycket märklig upptäckt igår när jag fick för mig att lägga fram ett par plagg till b.b väskan. Vi har typ inga kläder i stl 50-56! Den body och byxa som tjejen hade på sig vid hemfärd är nedpackat i hennes speciella låda och nu upptäckte jag alltså att vi har en body samt ett par byxor i stl 50 (nu tror jag inte att det är något vi kommer behöva om vi ska tro på vår bm). Men att vi inte har något i stl 56 fick mig att bli som ett frågetecken. Nu har vi alltså något i den storleken, men vi vill ju att det ska vara något speciellt för just denna bebis och inte helt utslitna kläder. Vi har en rosa body med tillhörande rosa byxa, en vit body med rosa prickar med tillhörande byxa och en aprikos/vit body med tillhörande byxa i stl 56. Detta kommer absolut att användas varesig vi får en pojke eller flicka, men det känns inte så kul att klä vår lille kille i enbart rosa kläder så nu ska vi försöka se till att iallafall köpa en body och en byxa i neutral färg i stl 56 innan bebisen föds!
Offwhite Leggings, Newbie-tights med vikbar mudd i...Beige Joggingbyxa, Hålstickade byxor med bred finstick...
Jag blev väldigt förtjust i Newbie från Kappahl när tjejen var liten och kommer nog köpa dessa vita fina byxor till bebisen. Vi har ett par i stl 68 som ligger och väntar, men tills dess bör det ta ett par månader iallafall!
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com