söndag 21 oktober 2012

Jag kunde inte hålla mig

Jag kunde inte hålla mig och nappade på erbjudandet som Lindex hade där det var tag 3 betala för 2 på hela barnsortimentet. Dessutom landade det en rabattkupong i brevlådan i fredags där det var 30% på valfritt barnplagg och trots att det stod på kupongen att man inte kunde kombinera dessa så var det inga problem när det var dags att betala. 
Legginsen blir perfekta till våren och då tjejen bara har en pyamas med långa ben och ärmar så var det verkligen dags att köpa en till! Klänningen kunde jag bara inte låta bli... Får helt enkelt se det som att det var den som vart gratis ;-)
Alla plaggen kostade 149:-/st och rabatten landade på 192:-
Så passa på om ni behöver uppdatera barnens garderober!
Tack för att just du tittade in ♥♥

2 kommentarer:

  1. Fynda är kul och jag var faktiskt inne på Lindex igår men såg 3-för-2 när jag gick ut tyvärr... Handlade två plagg. :/

    Fina kläder du köpte!

    Mvh Ulle

    SvaraRadera

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com