fredag 18 januari 2013

Jag är verkligen jättegravid...

Idag är det dags för mitt fjärde besök hos barnmorskan, jag går även in i vecka 34. Helt galet! Vart har tiden tagit vägen??
Jag har mått ganska dåligt under ca en månads tid pga sjukdommar och jag förstår verkligen nu varför familjeläkaren tyckte att jag skulle vara hemma tills gravidpenningen trädde i kraft. Hon försökte förklara att jag skulle behöva vila, jag fattade det inte riktigt då men nu när det gått ett par veckor och jag fortfarande inte är helt frisk så vill jag inte ens tänka på hur det blivit om jag gått tillbaka till jobbet!
Nu vill jag bara bli helt frisk så jag kan vila upp mig inför det som komma skall. 
Men vet ni? Jag känner mig inte alls klar med den här graviditeten ännu, jag har mått så mycket bättre mot förra gången att jag vill njuta lite till.


Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com