lördag 19 januari 2013

En tur på stan

Igår när vi var till bm så passade jag på att smita in på Lindex påväg till bilen. De har halva reapriset just nu och då jag för två år sedan fyndade vinterkläder till tjejen samt lite annat smått och gott för nästan inga pengar alls så tänkte jag att det är värt att titta på iallafall!
Jag hittade faktiskt en vinterjacka till nästa vinter så jag är nöjd, men det var väldigt urplockat!

Bamsefoppa med lilleskutt på.
 Jacka 125:- (ord pris 399:-)
Foppatofflor 37:- (ord pris 149:-)
Solglasögon 17:- (ord pris 59:-)
Kissbody 25:- (ord pris 99:-)
Tröja 25:- (ord pris 79:-)

Body i stl 68 med Kiss tryck

Långärmad tröja i stl 62 med oldschool tryck

Rosa lite längre jacka med pälskrage i stl 98
Har ni fyndat på rean?
Tack för att just du tittade in ♥♥

1 kommentar:

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com