söndag 9 september 2012

Nu är vår semester slut

Vet ni? I T-I-O långa veckor har vi varit lediga hela familjen. I alla dessa veckor har vi kunnat göra vad vi velat. Nu blev det kanske inte som vi tänkt, då tanken när vi bestämde detta var att först ta en vecka i London i början av sommaren. Sedan skulle vi ta en vecka till Turkiet i slutet av sommaren. Däremellan skulle vi såklart njuta av den svenska härliga sommaren...
Ni vet den där sommaren som regnade bort. Jag tror vi har varit och badat vid tre tillfällen. Vi har även varit på djurpark vid tre tillfällen. Varav det ena var så kallt så jag var redo att ge upp efter tio minuter.
Sen vart det en flytt till hus istället för resor. Det fanns helt enkelt inte tid mellan kontraktskrivningar, flyttlass, flyttstädningar, renoveringar och gud vet allt.
Men nu sitter vi i huset som börjar likna ett hem något sånär. Vi hoppas att det mesta kommer vara klart till nästa sommar- för då jäklar ska vi njuta av en solig sommar i minst tio veckor till!
Imorgon ska jag jobba igen. Hade kunnat vara mer taggad om jag inte varit så förkyld. Om jag inte hade varit gravid och om jag inte gått till jobbet medans sambon fortfarande sover.
På tal om det så bör jag gå och se efter ifall jag får igen byxorna tills imorgon. Min lilla hemlighet ska förbli hemlig ett tag till iallafall ;-)


Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com