måndag 10 september 2012

En tung dag

Idag körde jag mitt första jobbpass sen jag blev gravid. Till att börja med så sov jag inte speciellt mycket inatt. Är det inte typiskt när man verkligen behöver det? Kom till jobbet lite lagom trött och förkyld, ingen bra kombination. Sen började jag jobba och shit vad det värkte i kroppen. Magen riktigt sa ifrån och jag fick påminna mig många gånger om att barnet är viktigast. Barnet och min egen hälsa. Vi får helt enkelt se hur detta artar sig... När jag klev ur biln hemma hade jag svårt att gå för att jag rört mig så mycket idag. Låter lovande ellerhur ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com