lördag 22 september 2012

Morgon i paradiset

Idag körde vi igång tidigt, redan vid sex snåret. Men det gör inte så mycket när dagen är fri och inget ska det stressas med. Dessutom kom vi i säng redan vid tio igår efter en lååång vecka med massor av tidiga mornar.
Igår begav sig min andra hälft till expert efter jobbet sitt. Vi var där dagen innan konkursen och hade bestämt oss för att köpa en tumlare samt en dator därifrån... Döm om förvåning när vi sedan slog upp tidningarna på tisdagen. Nu blev det en tumlare efter tre timmars köande!! Den lär vara bra...
Den här morgonen spenderar vi såhär;


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com