lördag 22 september 2012

Favorit loppisen

Idag tog vi en tur till min favoritloppis! Jag älskar detta ställe, slår aldrig fel att jag hittar något- på gott och ont. Det bästa med detta ställe är utbudet samt priserna. Men det gäller såklart att vara på plats i tid för att få godbitarna. Vi har haft tur många gånger och det man missat vet man inte om!

Idag blev det en bok till tjejen för 5:- 

Och gissa vad detta är?! Som vi letat! Fyndat för en hundring.
Utöver detta hittade jag något som jag tror kommer bli populära födelsedagspresenter till tjejen, visar senare!
 Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com