tisdag 4 september 2012

Igår fick jag en uppenbarelse

Igår gick jag femman i spåret! Att göra det för mig är helt galet. Inte för att jag har dåligt med ork, utan för att mina fogar och leder värker. Men också för att jag tydligen har dålig blodcirkulation vilket gör att benen börjar klia och svida till förbannelse så fort jag går/joggar/springer. Det konstiga med detta är att jag har spelat fotboll i mer än halva mitt liv och jag kan inte komma ihåg att jag någonsin kände denna känsla då. Det är jättesvårt att förklara denna känslan, men det blir som tortyr för benen och jag kan inte tänka på något annat än hur fruktansvärt det är och måste därmed sluta gå.
Igår var det 19 grader här vid sexsnåret på kvällen, jag satte på mig ett par mjukisbyxor samt ett par klassiska adidasbrallor uppepå. Till detta t-shirt och tjocktröja. Jag blev lite full i skratt när jag mötte alla joggare i shorts! Men vet ni, det fungerade! Jag kunde gå hela rundan utan att pinas och ha ångest över mitt tilltag. Jag var sjukt nöjd över att få komma "i mål" varm och med en känsla av att jag faktiskt hade rört på mig. Nu kanske jag äntligen har hittat något som kommer fungera för mig, som kommer göra att jag kan hålla mig i form denna graviditet. Jag är så inspirerad just nu så jag ska ut i förrådet och leta reda på gravidträningsboken som gömmer sig där någonstans!
Nu kör vi på det här helt enkelt!

Elin Warm Tights i gruppen Running hos Röhnisch Sportswear (270538r)
Jag funderar på att köpa dessa tights från Röhnisch;
Runningtights i värmande microfiber. Nyckelficka med dragkedja bak, reflexprint, borstad insida för en mjukare känsla.
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com