fredag 21 september 2012

Om jag får drömma mig snygg

Jag skulle vilja känna mig sådär oförskämt snygg den här gången då jag är gravid. Jag kände mig som en flodko förra gången så allt borde vara till det bättre. Om jag får drömma mig bort en stund så skulle detta hamna i min garderob och jag skulle sväva fram när jag lämnar hemmet;
DAIMY PU JACKET, BLACK, listROSA WOOL COAT, MEDIUM GREY MELANGE, list
FRILL L/S JERSEY TOP, BLACK, listEMMALU S/S JERSEY TOP, BLACK, listFEED ME S/S TOP, BLACK, list
TAMARA KNIT PONCHO, CINDER, listSTONE LS KNIT CARDIGAN, CINDER, list
STREAM COATED X-SLIM JEANS, CAVIAR, listCIA WOVEN SKIRT, CAVIAR, list
KAMMI TANKINI, CAVIAR, list
Är du sugen så blir kalaset ditt för ca 4500:- hos Mamalicious.se
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com