Jag skickade ett mail till Libero ang det gamla up and go paketet jag fick. Allt där i var nästan obrukbart pga av att det var just gammal, sakerna hade bla torkat. Jag fick till svar att de skulle skicka ett nytt paket, vilket de gjorde. Jätte jätte snällt måste jag säga, tyvärr blev jag besviken den här gången. Första gången kändes det bara tråkigt att jag fick en låda med oanvändbara grejer, men jag förstod ju att något hade gått fel någonstans. Nu fick de ju en chans att rätta till det om de ville, vad gör de då? Jo de skickar en låda men inte med de saker "alla andra" jag pratat med (och läst på bloggar) fått. DET känns tråkigt.
Men eftersom Libero uppenbarligen kan det där med service (de borde hålla i föreläsningar för företag hur man sköter kundkontakt!) så ska de skicka de saker som fattades i paketet! Det är ju så galet snällt så man tror det knappt. Så tack Libero för ert fantastiska bemötande!
Jag vet att jag har klagat förut på att folk är otacksamma när det gäller gratisgrejer och att jag nu är precis likadan. Fast på något sätt känns det som lite skillnad då jag lägger en massa pengar på Liberos produkter, jag spenderar inte en bråkdel av den summan på tex nappar, mattillbehör eller deodoranter.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com