lördag 30 mars 2013

Vart tar tiden vägen?

Idag startade dagen i vanlig ordning klockan 06:00. Jag ägnade mig åt amning till 07:30,mini hade sovit sen 24 så hon var nog rätt hungrig. Vi har funderat på att börja väcka henne för mat men avvaktar tills vi sett hennes vikt på tisdag. Anledningen till det är att vi med tjejen fick rådet att väcka var tredje timme för mat när vi åkte hem från bb... Resultat? En tjej som vägrade sova, en stressad mamma som satt och ammade femtimmarspass i soffan. Det var hemskt.
Åter till tiden. Klockan 13:30 gick jag in i duschen efter två till amningspass och en kaffe ute i solen. Efter det har jag hängt upp en gardin,kört två till amningspass och tvättat en maskin.
Nu sitter jag och ammar igen. Tycker inte att jag hunnit med någonting. Hade en tanke om en promenad och att titta på cykel. Som tur är har tjejen och sambon luftat sig ett par timmar i lekparken.
Idag är jag en sliten mamma i en sunkig t-shirt med a clockwork orange tryck.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com