fredag 15 mars 2013

Hinnsvepning och bm besök

Idag var det sista bm besöket för den här graviditeten. Förutsatt att jag inte själv ringer och vill komma något i nästa vecka. Vi lyssnade på bebisen i magen och den mådde bra, mätte magen som fortfarande är lite lite mindre än vad den var första gången och så tog hon mitt blodtryck som låg som det skulle.
Sen gjorde hon en hinnsvepning. Lite ont gjorde det allt och jag kommer nog inte ringa för att få en till om inte denne har effekt. När jag väntade tjejen pratades det aldrig om någon hinnsvepning men nu känns det som att var och varannan gravid gör det/erbjuds det och enligt min bm så erbjuder man det under en normal graviditet efter 40 fullgångna veckor.
Idag är det bf  41+0 (v. 42) och jag tror på ett till söndagsbarn. Får se om jag har rätt!


Blå kurva graviditet nr 1
Röd kurva graviditet nr 2

Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com