fredag 15 mars 2013

Dags att tänka vårskor

Jag rensade i hallen igår då vi köpt ny skoförvaring. Då fick jag såklart syn på förra årets vår/sommarskor som jag egentligen borde ha kastat redan då. Jag fattar inte varför jag sparar ballerinaskorna efter en säsong... De är ju inte speciellt fräscha. Men när man hittat ett par som verkligen är sköna är det ju svårt att låta bli utifall man inte hittar några året därpå!
Jag såg att Nelly hade fått in lite snygga skor och jag föll för dessa med nitar, så snygga! Frågan är bara hur de är i storleken för det är ganska blandade bud i recensionerna.
Någon som har dessa och vet om de är sköna?


Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com