onsdag 13 mars 2013

Sommardrömmar i pastell

Jag längtar till värmen och jag längtar till fina kläder i pastell. Till både mig själv och barnen. Jag har aldrig tidigare gillat ljusa härliga färger. Men jag förändras och tur är väl det.
Nu drömmer jag om fina fåglar från Molo och att syskonmatcha dem i sommar;

 Molo - Fleur Cherry blossom Molo - Bellatrix Cherry blossom

Molo - Fleur Dragonfly Molo - Caysi Dragonfly

Molo Fleur Flamingo Molo - Rimona Flamingo

Finns hos bland annat Barnlyan som just nu har 25% rabatt på delar av Molos sortiment.
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com