tisdag 12 mars 2013

Barnvagnsdjungeln

Tycker ni också att det är roligt med barnvagnar och letar efter den där som är perfekt?
 Något jag absolut lärt mig av våra behov är att svängbara hjul är ett måste, vi bor i en stad och är sällan ute och går i terräng med vagnen så att smidigt kunna köra den är prio nummer ett.
Barnvagn-Brio-Happy-sittvagn-classic-svart

Om man bortser från de fasta hjulen så tyckte vi väldigt bra om vår första vagn som var en Brio happy. Vi kompletterade vagnen med en hårdlift som vi använde fram till tjejen var ca sex månader, det finns både mjuklift och liggkorg om man föredrar det. Som sittvagn är det den bästa vagn vi haft, den är rymlig men samtidigt smidig. Varukorgen var perfekt när vi var på utflykter- man får plats med hur mycket som helst i den och eftersom den är av tyg är den formbar så man slipper oroa sig för att saker ramlar ur framtill!
En riktigt stabil vagn som finns i massor av olika färger och med en rad tillbehör.
I mitt tycke det bästa av allt, Brio happy går numera att få med svängbara framhjul!
Barnvagn-Brio-Happy-sittvagn-classic-svart
Just nu ingår myspaketet (värt 1046:-) när man köper en Brio happy hos Annas babyshop.

Hos Annas babyshop finns även sulkys och just nu kan man tävla hos The life of yarp om en Carena sulky lieback lux. För er som följt mig ett tag vet att vi både släpat med brio vagnen och hyrt vagn när vi rest, det senare var såklart smidigt men det bästa vore att ha med barnens egna vagn när vi reser så de känner sig "hemma". Carenas sulky Lieback lux verkar vara en perfekt vagn för ändamålet med fem lägen, liggläge, handtagsbåge, suflett, varukorg och fem punktsbälte. 
Dessutom skulle en liten smidig vagn vara ett bra komplement när jag gör små utflykter själv med barnen.


Jag tävlar hos The Life Of Yarp om en svart Carena Sulky Lieback Lux (värde 749kr) från Annas Babyshop!
Var med du också, tävla här.


Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com