tisdag 12 mars 2013

+4 idag då

Min tanke om att ta fler bilder på magen idag tillsammans med tjejen blev bara en tanke. Vidare så tänker jag att det faktiskt är en dag imorgon också och vi kan ta det då. I morgon ska jag åka och byta sommarlinnen jag köpt till tjejen som var på gränsen till för små, jag vet inte riktigt hur jag tänkte när jag köpte dem... Kanske börjar bli lite förvirrad!

På lördag är det någon form av event på Barnens hus och eftersom jag tvivlar på att bebisen kommit då så kanske jag åker dit. Vi skulle behöva köpa ett mysigt gosedjur till bebisen. Någon som har något tips på var det finns sådana där riktigt mysiga och gosiga?

Karusell När Två blir fler

Det finns inte så mycket ork hos mig just nu till någonting. Igår gick jag med tjejen, vagnen och mannen till affären och tillbaka, en promenad på sisådär 10 minuter enkel väg kanske. När vi skulle börja gå hemåt så värkte ryggen så mycket att jag knappt trodde jag skulle ta mig hem... Så himla tråkigt! Resten av dagen spenderades på soffan. Jag pratade för övrigt med förskolan igår och ingen blir nog förvånad när jag säger att det går vattkoppor! Jag har tjejen hemma nu pga alla sjukdommar hon får med sig hem, vi är tokförkylda hela familjen just nu, men hon var där i förra veckan och tydligen är insjukningstiden 7-20 dagar så med vår tur kommer nog bebis och vattkoppor samtidigt.
Hur gör man? Någon som haft vattkoppor i huset samtidigt som en nyfödd?
Tack för att just du tittade in ♥♥

1 kommentar:

  1. Lycka till (i tävlingen!

    Men åh vad jobbigt det måste vara nu för dig, dagarna måste kännas superlånga! Jag som håller på att bli helt knäpp i bollen av väntan och jag är i vecka 39 (38+0) idag :P.

    hoppas er lill* vill titta ut snart :):)

    SvaraRadera

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com