måndag 11 mars 2013

Snyggaste jeansjackan

Jag har länge letat efter den perfekta jeansjackan till tjejen och hittade den tillslut hos Oii barnkläder. 
Jackan kommer från Mini Rodini och jag älskar det coola trycket till det ljusa tyget.
Jag köpte denna snygging från Oii barnkläder och valde stl 3-5 år. Jag tänker att det alltid är bättre att tjejen får växa i kläderna än att jag ska inse att jag köpt för smått.

Jacka från Mini Rodini
Jag passade på under deras rea och fick denna kanonjacka för 249:- ink frakt, för ni vet väl att oii alltid har fri frakt?
De gånger jag handlat från Oii så har leveransen gått galet fort vilket uppskattas minst lika mycket som att det är just fraktfritt.
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com