måndag 11 mars 2013

Ingen bebis i sikte

Jag tror inte det kommer komma någon heller! Jag kanske inte ens är gravid??
Tänk om det bara skulle vara luft som cirkulerar i magen. Luft och inbillning...
Idag tog vi iallafall tillfälle i akt och tog lite magbilder på mig och tjejen. Ska ta några fler imorgon om bebisen inte behagat komma. Sånt som kanske hade varit roligare att ta i typ v 38 när jag fortfarande kände mig väldigt fin. Nu är jag ju som sagt i v 41 och det känns som jag gått upp tio kg på två veckor.
Det får mig att tänka på när jag ringde BM ca v 12 för att skriva in mig- hon frågade om jag verkligen gjort ett test så jag visste att jag var gravid med säkerhet.
När jag var på RUL så körde den kvinnan en stund på magen och sa sedan " Ja nu kan vi ju konstatera att det är något här iallafall" Typ som att det inte borde vart det.

Såhär på kvällskvisten bestämde jag mig för att måla tjejens namntåg som stått omålat i hennes rum i två år. Det blev i rosa, grönt, gult och svart. Botten och tågtaken är svarta, resten i färg. Jag har inte bestämt mig för om jag ska måla mönster på dem också, får se hur det ser ut imorgon i dagsljus! Har suttit i mörekret med sken av tv:n och målat...
Namntåget finns bla hos barnparadiset
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com