söndag 17 mars 2013

BTW vad vet du om HPV?

I veckan fick jag hem ett vip paket från Reddville (tampons for free) med information om HPV vaccinet Gardasil.  Jag tycker det är viktig information och ser själv till att gå på regelbundna cellprovskontroller. Ni gör väl det ni också?

Under hösten 2012 genomförde R.E.D.D. Free / Tampons for free en omfattande undersökning kring kvinnors inställning till HPV-vaccinet Gardasil. 12.549 kvinnor mellan 18 och 51 år deltog i undersökningen som visade att den vanligaste anledningen till att inte vaccinera sig mot HPV-viruset är myten om att man är ”för gammal” för det.

För mer information om HPV-vaccinet besök www.hpv-vaccin.se. Företaget har en kundtjänst som tar emot frågor på infose@spmsd.se eller tel 020- 21 50 50.

VIP paket från Reddville i sammarbete med HPV vaccinet Gardasil.
Vill du också få tamponger hem i brevlådan gratis så kan du anmäla dig hos Reddville du med!
Dessutom kan du via  Reddshop köpa tamponger i snygga askar och olika storlekar. En ask innehåller 8 tamponger och kostar 10:-. Frakt tillkommer med 9:- och du väljer själv om du vill prova 1, 6 eller 12 månaders prenumeration. Snacka om bekvämt att slippa springa till affären!
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com