lördag 16 mars 2013

Pinvärkar och välfylld goodiebag

Inatt vaknade jag av riktigt jävliga värkar. Jag tänkte "nu händer det". De kom och gick under större delen av natten och morgonen. Vi hade planer på att åka ut en sväng på förmiddagen för att e.v köpa skidor till mannen i huset men jag sa direkt när vi vaknade att det inte skulle bli aktuellt. Sen framåt halv nio så försvann dessa värkar och kvart över nio bestämde jag att vi skulle åka iallafall för jag hade bara haft en värk på 45 min. Kändes lite surt att de avtog helt.
Vi passade på att åka förbi Barnens hus för att köpa ett mysigt gosedjur till bebisen och där bjöds det på goodiebags och lite godis.

Välfylld goodiebag från Barnens hus.

Innehåll;
2 fullstora paket always trosskydd
8 pampersblöjor i stl 2-5 kg
2 små paket pampers våtservetter
1 fullstor förpackning våtservetter från Barnens hus
4 små flaskor schampoo från head & shoulders
2 "kräkhanddukar" från Trygghansa
6 matskedar från Hipp
1 påse från Duplo med en tiger och två bitar
2 st rabattkuponger a 35:- på Pampers newborn blöjor i stl 1,2,3
50:- rabatt vid köp för 100:- på Barnens hus
Två tidningar, en för gravida och en för nyblivna föräldrar

Pinvärkarna har fortsatt under hela dagen, men de är ganska glesa. Tyvärr så gör de riktigt ont så det känns ganska meningslöst just nu. Jag försöker vila så gott det går, men om jag råkar somna så kommer det en värk och jag vaknar påengång. Nu ska vi blåsa upp pilatesboll så den är redo att användas! 
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com