söndag 17 mars 2013

Bra priser på bilbarnstolar

Såg att jollyroom har bra priser på bilbarnstolar just nu.
Efter vårt babyskydd som var av märket Brio så fick vi en Britax Hi-way av ett syskon som haft den i "extrabilen". Den använde vi i huvudbilen fram tills dess att tjejen var ca 1 1/2 år, då flyttade vi över den i "lilla bilen". Vi tycker att den här modellen var toppen så länge tjejen var relativit liten, hon kan fortfarande sitta i den men inte lika bra. Den är inte för liten ännu men hon kommer inte kunna sitta i den fram tills dess att hon är fyra år gammal.
1995:- 2895:-

Till huvudbilen valde vi att köpa en Britax Two-way som är riktigt rymlig och som jag tror kommer fungera ända fram tills det är dags att byta mot en framåtvänd stol.
Britax Two-Way Black Thunder
1599:- 2695:-

Sist men inte minst så väntar en Britax adventure när tjejen är klar med sitt bakåtåkande, men det är ju ett tag tills dess...2-3 år närmare bestämt!
Britax Adventure Jet Black
649:- 1295:-

Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com