onsdag 20 februari 2013

Vikten av bra underkläder

För mig är det väldigt viktigt med sköna och snygga underkläder, en illasittande BH eller ett par urtvättade trosor får mig på en gång att känna mig nerklädd även om jag har favoritoutfiten på mig.
Hos Evas underkläder finns ett stort urval av underkläder, både att slappa i och när man vill ha det där lilla extra! 

Linne och trosa i spets, plus size Babydoll i spets 

Det finns även bh:ar för speciella tillfällen och kläder.
 För er som ammat vet att det är av största vikt att ha en bra amningsbh som sitter bekvämt och som inte skaver eller trycker på brösten (en illasittande amningsbh kan orsaka mycket besvär som tex mjölkstockning). Evas underkläder har amningsbh:ar i många olika storlekar.

BH för ammande mödrar

Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com