onsdag 20 februari 2013

Lampa på plats!

Jag älskar den här lampan, den är så enkel men ändå ganska effektfull.
Jag hade den redan i mitt tonårsrum för över tio år sedan och jag var så rädd om den när jag flyttade hemifrån så jag slog in den i en filt. Misstag. När vi höll på och packade upp flyttlådor i min första lägenhet så var det någon som tog upp filten och skakade den över mitt klinkersgolv i hallen. Kras sa det.
Som tur var så sprang jag på ett nytt ansikte när en butik sålde ut sitt lager något år efter incidenten. 
Nu pryder lampan en liten väggsnutt i hallen och där gör den sig väldigt bra!

Lampa med Marilyn Monroes ansikte

Tack för att just du tittade in ♥♥

2 kommentarer:

  1. Nu är vinnaren av 2 valfria kuddfodral presenterad i bloggen,
    kika in och se om det var du!
    http://emssan.blogspot.se/2013/02/vinnaren-i-tavlingen-om-kuddfodral.html

    SvaraRadera
  2. Hej hej!

    Jag har två roliga tävlingar igång på min blogg just nu. En där du kan vinna tre valfria kuddfodral och en där du kan vinna en helt ny Carena Lieback Lux sulky!

    Kika gärna in och delta : http://yarp.blogg.se/category/pagaende-tavlingar.html

    Ha en bra helg!

    SvaraRadera

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com