tisdag 19 februari 2013

Besök hos BM v 37

Jag är fortfarande däckad av min influensa. Jag har sovit nästan dygnet runt i alldeles för många dagar nu, men förhoppningvis så mår jag snart bättre. Jag ser det mest som en mardröm att jag skulle behöva föda barn i det här tillståndet! Sen att jag hade massor planerat som jag skulle hinna med innan bebisen kommer, det får jag helt enkelt ta att det inte kommer ske.

Jag var hos barnmorskan i fredags iallafall, jag kände att det var viktigt att pallra mig iväg trots mitt tillstånd.
Magen växer och har nu ett sf mått om 33 cm i.
Jag blev vägd för andra gången och det landade på +12 kg. Känns bra då det är 10 kg mindre än vid första graviditeten.
Hjärtat pickade på bra, men jag har inte ens kollat vad hon skrev för siffror i journalen och hon pratade så mycket annat så jag tror inte ens hon sa något om det.


Magen är fortfarande mindre än vid min första graviditet, men barnmorskan tror fortfarande att jag har en stor bebis i magen. Vi får helt enkelt se vad som händer!

Tack för att just du tittade in ♥♥

1 kommentar:

  1. Fy17 för dessa förkylningar. Min verkar också vara väldigt envis :-( Men mysigt med ett besök hos bm, och imorgon ska jag själv dit.

    SvaraRadera

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com